fredag 12 mars 2010

Lugnet före stormen

Lugn dag på jobbet.
Ibland känner man sig dålig när man inte hittar något. Men hur ska man kunna hitta något när det inte finns något?
Riktigt trögt faktiskt. Men det går ändå. Jag har gjort vad jag har kunnat, så här långt. Ska fortsätta att försöka snart.
Jag vill träna. Och jag vill pussa på min Fredrik. I massor.
Jag vill vara på Malins födelsedagsmiddag. Jag vill kunna lördagshänga och jag vill hinna träffa Karin. I massor.
Men nu tittar vi på play off-hockey, På spåret och Let's Dance samtidigt.
Imorgon dock. DÅ blir det jobbigt. Allsvensk premiär och Elitseriens sista omgång. Sen börjar hockeyslutspelet. Blä. Får läsa på lite fotboll på vägen hem nu i alla fall, med Sportbladets Allsvenska bibel. Woho!
Jag tror att jag en speciell PMS på gång. Vi får se hur det utvecklas.

Puss!

2 kommentarer:

karn sa...

vi kommer att hinna träffas lite iallafall!!!:D
låter som det är mkt tills imorgon, men det klarar du!!:)

Kenny sa...

Ju mer desto bättre!!