onsdag 19 oktober 2011

Törn

Ja, vi kan konstatera att de senaste veckorna har varit piss.
Vi kan konstatera att min självkänsla har fått sig en ordentlig smäll på käften.
Men det kan ju vara bra att hantera motgångar för en gångs skull...
Jag är så glad över att jag har mitt dagisjobb. Det är det som håller mig glad om dagarna. Jag mår så bra när jag kommer dit och jag mår så bra när jag går därifrån.
Men på övriga plan är det tuuuuuungt.
Jag mådde bättre i går och i dag men nu fick jag ett litet bakslag. Jag är inte motiverad till att ta i tu med en ny levnadssituation ännu.
Och jag behöver väl inte det än så länge heller, men ja. Motgångshantering, här kommer jag.

1 kommentar:

Kenny sa...

Be strong, Therese. Det är bara att härda ut och ta itu med skiten. Man mår bättre om man inte låter saker vara. Jag hejar på dig!