måndag 16 november 2009

Trött på vardagen

Ge mig helg igen! Okej, som det ser ut nu är jag ledig typ alla dagar den här veckan. Men jag vill ändå ha helg! Då finns inga krav. (Okej, lite jobb) Men inga krav. På vardagen känns det som att man måste göra något. Idag har jag tagit sovmorgon till klockan tio. Nu tittar jag på Våra bästa år, men därefter ska jag simma. Sen ta mig till Stadsbiblioteket för att börja researcha till projektarbetet som vi har på kursen. Och därefter åka en sväng till Enköping. Kanske prata lite med chefen om jag får läge. Men framförallt själv bli fotad framför en rallybil så att det repet kan gå någongång.
Jag vill ha jul! Jag vill ha semester! Det här med verklighetsflykt känns som något alla tyr sig till i denna förbannade månad, november är inte grejen!

Puss!

Inga kommentarer: