tisdag 10 november 2009

"Tjeeena! Får man komma in?"

Underbar helg i Göteborg. Många höjdpunkter. Mycket sex på schemat. I form av sexleksaksparty och Gissa snoppen på Universeum bland annat. Vi har sovit nio pers i en trea och vi har inte kaosbråkat en enda gång. Jag är imponerad. Jag har saknat Fredrik. Mycket. Men jag har överlevt.
Nu är det back to vardagen. En skrivuppgift ska lämnas in i övermorgon och jag jobbar hela torsdag, så det är bara att försöka skriva som tusan idag. Men det löser sig.
Fast egentligen är jag trött. En liten klump hittade till min mage idag. Men den måste vara helt på tok vilse. Jag behöver ingen klump och det finns ingen motivering för den. Eller? Nej.
Vad säger folk om Twitter? Värt att ha? Bara för att byta lite spår sådär. Kanske är en fluga att anamma? Men först skriva var det!

Puss!

Inga kommentarer: