lördag 31 oktober 2009

Santa Claus is coming to town

Imorgon är det november. Officiellt är det alltså vinter... Men det känns inte så farligt. På många sätt vill jag ha vinter. Började spåna på julgransdekorationer idag när jag och Fredrik var på Ikea. (Grabbens kök är beställt nu och allt trillar in den 2 december.)

Snart ska jag börja göra mig redo. Äntligen är det dags för en liten högstadiereunion igen. Den fjärde parten av oss har dock lämnat oss för London men jag, Charlotta och Felicia kör en hederlig middag. På nation då vi numera är fattiga studenter som inte får månadspeng.

Man börjar märka på folk att en höstdepression är i farten. Säkerligen är man ledsen över andra grejer, men att det är kallt och mörkt hjälper ju inte till. Men man får hoppas att den annalkande julen kan pigga upp. Jag är så stört taggad på julen! Har funderat på julklappar i över en månad och juldekorationer och julbak och glöggfester och och och...

Busy week is coming up och till helgen drar vi till Götet och hälsar på Happy Baby och Grääs!!

Puss!

Inga kommentarer: