måndag 12 oktober 2009

The time is now

Jag sov dåligt i natt. Vilken tur att jag var ledig och kunde somna om igen på morgonen. Men jag sov alldeles för länge. Till halv tolv. Det är emot mina principer. Man får bara sova så länge om man är bakis, eller har varit uppe väldigt sent.
Men nu har jag styrt upp lite grejer. Jag har ringt Telia, jag har gjort min anmälan till vårens högskolekurser och jag har tränat och tagit en uppfriskande dusch därefter.
Ikväll är det pannkaksmåndag! Sen väntar massvis med jobb den här veckan.

Det var alldeles för längesen jag hälsade på min släkt. Jag måste ta en turné snart, när tiden finns. Det är ungefär två och en halv månader kvar till julafton, då träffar man alla. Men det är för lång tid tills dess. Jag kan kanske göra någon typ av runda i helgen. Om det inte dyker upp allt för mycket jobb.
Hem till Vänge kanske man skulle ta sig en sväng också. Och jag måste verkligen hem till lägenheten, har inte varit där på länge nu! Måste kolla så att den står kvar.

Nu vet ni vad jag gör och vad jag tänker på för stunden. Särskilt underhållande är det inte. Men nångång kanske det händer revolutionerande saker i mitt liv eller jag får en åsikt om något upprörande. Vi får se helt enkelt.

Puss!

Inga kommentarer: