måndag 5 oktober 2009

Dagen efter Kanelbullens dag

Åh gud vad jag är sugen på att baka! Men nu är det måndag. Då är det "No Sweets" som gäller. Men är det okej att baka om man gör det lite nyttigare? Eller är bullar alltid bullar liksom?
Annars ska jag simma idag. Försöka skriva lite. Köpa något varmt att ha på huvudet. Måla lite på väggen och byta lakan är preliminära uppgifter. Mitt klädberg borde också styras upp, men det är lättare sagt än gjort. Egentligen kanske jag skulle hem och titta till min egen lägenhet också. Hämta mina höstskor, för nu jävlar är det kallt ute! Kanske skulle behöva köpa ett komplement till mina höststövlar, typ ett par varma kängor som jag kan ha när jag jobbar. Får kanske ta en lite längre stund på stan?
Många "borden" och "måsten". Men först ligger jag i sängen och tittar på Våra Bästa År.

Puss!

Inga kommentarer: