onsdag 21 oktober 2009

Vintage

Åh. Jag har varit på Rosendalsgymnasiet två dagar i streck nu. Underbart. Det går inte att sammanfatta det på bättre sätt. De årliga Jo-dagarna har ägt rum. Fantastiskt.
Igår var det heldag i intervjuteknik och idag pratade jag om mig själv tillsammans med en Helena som också är gammal Jo-elev. Helena gick ut 2001 och har nu i två år varit presschef för Riksidrottsförbundet. Ni förstår att jag tycker att det är en cool tjej. Och enormt trevlig. Vi kanske till och med åker till Sydafrika tillsammans nästa sommar.

Men alltså, att befinna sig i Jo-korridoren, med Jo-lärarna och bara vara. Så skulle jag kunna göra varje dag. Lätt.

I alla fall. Ikväll dök det upp spontanbasket. UNT ringde på förmiddagen och nu ska jag bevaka dambasket. Ganska stor grej faktiskt. Det känns bra. Kul med basket som jag faktiskt aldrig har skrivit om. Spännande.

Återkommer när jag känner för det.

Puss!

1 kommentar:

Michaela Rosendal sa...

Jag är så bitter över att jag inte kunde komma. Nu är det ett helt år kvar tills nästa gång :(