måndag 14 juni 2010

En blandning av sött och salt

Ni kanske förstår min VM-frånvaro? Tre VM-matcher per dag.
Nu jobbar jag och då har vi kvällens sista minuter tillgängliga för blogg.
Eftersom att det inte går att blogga på Sportbladet alls just nu, passar jag på i min vanliga blogg.
Frågan är om jag har något vettigt att säga.
Mitt VM-tips har inte börjat helt bra. Jag trodde på både Kamerun och Serbien som uppstickare, men båda har inlett med förluster.
Topp fyra har jag 1. Brasilien, 2. Spanien, 3. Holland och 4. England. (Tipset innan VM började).
Efter att ha sett Tyskland i går önskar jag att jag hade haft dem med i min topp fyra, för jävlar vilken fotboll!

För er som inte bryr er om fotboll.
Vad händer i höst? Frågan ställs allt oftare och jag har tänkt skjuta upp svaret till åtminstone juli. Det kan bli spännande, slappt, fattigt eller nytt. Helt beroende på.
Och hör och häpna! Imorgon borde ni titta på SVT:s VM-magasinet 22.30. Skådisen Jonas Karlsson ska tycka till! (Ja, nu blev det fotboll igen).
OCH Allsång på Skansen börjar snart!!!

Puss!

Inga kommentarer: