måndag 26 juli 2010

LEDIG

Åh! Det är allt jag kan säga. Fan vad trött jag var på jobbet igår. Jag får dåligt samvete för att tycka att det är tråkigt att hålla på med mitt drömjobb, men igår var det verkligen DRYGT.
Men det är väl så med jobb, vad än man jobbar med. Till nästa arbetspass ska jag ha en mycket bättre inställning och känsla, där med basta!
Men nu är jag ledig i alla fall. Jag har rensat kylen och handlat nytt. (Så jag slipper äta choklad till frukost). Jag har tränat och ska snart till stan och se om det finns något att shoppa tillsammans med Charlotta, man har ju ett cash flow just nu...
Sen blir det en drink med lite flicks för att fira Isabell som fyller år imorgon. Det blir ruggigt trevligt känner jag!
Jag inviger nya jeans och inser att jag kunde ha köpt en mindre storlek. Och då tycker jag att det är en liten storlek på de här redan. Am I skinny helt plötsligt?? Får satsa på att krympa dem lite i tvätten.
Det enda jag behöver göra nu är fortfarande att få ordning på min lägenhet. Jösses....

Inga kommentarer: