onsdag 21 juli 2010

Om man är positiv som fan så går allting bra

Jag har haft en väldigt skön ledighet de senaste fem dagarna. Verkligen den bästa på länge. Det känns som att jag har haft en lång semester där jag hunnit ägna mig åt mig själv, och ändå haft tid för andra människor också.
Firade födelsedagen i fredags och hade helt underbart roligt. På riktigt, helt spontant och avslappnat, och dans! För länge sedan jag dansade. Snygg kände jag mig också.
Sen var det lite grill med kusinerna. Långa cykelturer och chill i Skogstibble. Och Sudi sov över hos mig! Långa promenader för mig själv och pusselläggande. Spinningpass. Och en utgång till. Med mycket folk och många kända ansikten. Det märks att det var ett tag sedan man var ute på riktigt.
För första gången på länge kände mig liksom nöjd. Det gjorde ingenting att gå och jobba. I vanliga fall vill man alltid vara ledig längre, men nu var jag nöjd.
Kommande ledighet har redan börjat arta sig steg för steg, dessutom.
Vad gör ni måndag till torsdag nästa vecka?

Inga kommentarer: