onsdag 20 april 2011

Tros-update

Ja ni.
I dag har jag varit slö. Jag har klätt på mig men ligger fortfarande till sängs. Jag börjar jobba om knappt två timmar och tänkte nog stanna i sängen tills dess också.
Tror att gårdagens spinningpass tog musten ur mig.
Och jag vill ha godis.

Jag har ätit lasagne i tre dagar i sträck. I dag blir det dag fyra. Tanken är att jag äter det i morgon också. Sen har jag tre portioner kvar. Men de får nog se frysen. Jag måste köpa fler matlådor att förvara maten i. Och köpa trosor eftersom jag inte kommer mig för att tvätta.
Men jag har blivit jävligt mycket bättre på ekonomi sen jag kom hem från Brasilien. Pengarna räcker mycket längre när man gör matlådor, och festar mindre. Tror att det är där det ligger. Sen behöver jag ju inte köpa svindyra pendlarkort längre heller. Ekonomiskt känns det väldigt fint.

Att jag i övrigt känner mig rätt så avslappnad har nog att göra med att jag faktiskt tagit bort vissa faktorer ur mitt liv sen jag kom hem från Brasilien. Jag har lite hälsosammare syn på saker i allmänhet.
Ja, jag återkommer när jag har något roligare att delge.

Inga kommentarer: