söndag 26 augusti 2007

Uppdatering

Nu när jag skrev en grej inför skolan så bör jag väl skriva en grej om hur det har gått nu den första veckan.
För det första kan det inte räknas som en första vecka egentligen efter som att vi bara gick onsdag, torsdag, fredag. Dessutom hade vi knappt några lektioner men vi har i alla fall fått känna på lite grann.
Träffat två nya lärare som verkar vara lika bra som alla andra. Geografiläraren är tokskön! Hade Matte C och hade glömt bort precis exakt allt, men jag tror att det är på väg tillbaka.
Annars har jag klippt mig den här veckan, håret är kortare. Ibland är jag nöjd och ibland vill jag bara ha håret tillbaka, men men.

I onsdags var det landskamp Sve-USA var på Pitchers och kollade med Lottan och Nils. Sverige vann otroligt nog eftersom att de inte vunnit en träningslandskamp på hur länge som helst.
I onsdags var det även första mötet för Word. Jag tog på mig ovanligt lite grejer att göra, känns nästan lite skumt men jag kände inte riktigt för att storsatsa till det här numret.

I fredags var massa vänner ute på krogen på Paris Hilton-vipkväll typ. Jág låg hemma och tittade på Stefan och Krister-fars och kollade sen på alla vimmelbilder dagen efter. Det är så mitt år kommer att se ut helt enkelt.
Fast igår lördag var det party som jag kunde gå på. På Lyssnarängen hade typ alla Rosendals nittior samlats. Det kändes lite skumt att "parta" med dem. Även om de är lika gamla som mig så ser jag dem som mycket yngre. Men det var väl typ trevligt. Nattbussen kaosade så jag fick gå en halv timme cirka hem till min far och sova på soffan där. Sen åkte jag hem tidigt för att titta på friidrotts-VM - det går bra för Klüftan.

Hade det bäst, pussisar!

Inga kommentarer: