lördag 22 september 2007

Inget mera utland

Så var man hemma igen. Resan till Bryssel var väldigt lyckad. Träffat en massa trevligt folk och lärt mig en massa om EU. Shit va stort allt var därnere. Vi har sprngit runt överallt och lyssnat i stora mängder. Vet inte mer vad man kan skriva. Hade en praktikant som följeslagare och han var ganska egen, men underhållande. Åt musslor för första gången och det var faktiskt gott!
Men nu får det räcka med utland för mig en tid framöver. Jag är slutkörd, ligger efter en massa i skolan och lever alldeles för onyttigt. Det nya livet har liksom kraschat ganska ordentligt. Men nu som sagt så är det inga resor framöver så då kan jag ta tag i det igen.

Men det är enormt tråkigt att det är slut med resande. Jag är verkligen inte hemmakär för fem öre. Jag trivs bättre när jag inte är hemma nästan. Vet inte varför. Jag längtar alltid tillbaka när jag kommit hem. Med det betyder det inte att jag vantrivs hemma - tvärtom.
Vännerna finns ju på hemmaplan och de behövs verkligen! Jag tror att jag är ganska dålig på att visa för mina vänner att de betyder så mycket för att det inte går att beskriva. det ska det bli ändring på!

Ses och syns!

Inga kommentarer: