tisdag 11 september 2007

Snor

Hur mycket snor får det plats i en näsa?? Det är vad jag funderar över nu när jag tittar på det första av två Gilmore Girls-avsnitt på raken. Det ska tydligen vara de två sista! Gilmore Girls har alltid varit min favoritserie. Jag har velat av Rory i hela mitt liv och nu så dör serien. Det känns jobbigt.
Nu spårade jag ifrån snoret... Jag har snytit mig ett antal gånger under de senaste timmarna och ändå tar det inte slut, jag fattar inte!
Istället för att läsa geografiläxan så leker jag med Facebook som jag precis har upptäckt och så skriver jag här. Shit vad man kan hitta på saker som skjuter upp andra saker.

Fick igår reda på att jag inte kommer att få gå på min egna skiva. Jag ska göra uppror, det spelar ingen roll vad de säger på BJ, jag ger inte upp och framförallt så kommer jag inte låta min klass ge upp ett bra datum på BJ för min skull. Min klass är ju för underbar, alla engagerar sig i mitt problem och en massa planer göra från alla håll och kanter. Jag älskar er!

Det var en lite uppdatering på kvällnignen så där.
Aufwiederhören!

Inga kommentarer: