torsdag 3 december 2009

Chilly!

Jag måste ha världens kallaste lägenhet. Jag får typ stelfrusna fingrar och blir sådär isande kall om nästippen. Av att sitta under en filt i min soffa. Det är inte klokt. Elementen är varma och går inte att höja mer. Jag tänder ljus med jämna mellanrum för att få upp lite temporär värme, men det räcker inte.
Det går bra så länge Fredrik är hemma, då finns det kroppsvärme att tillta. Men nu är jag själv hela långa dagen. Burr!!
Men lite plugg ska jag ta tag i, om inte mina fingrar blir till istappar dessförinnan.
(Vi befinner oss i Salabacke för stunden eftersom köket håller på att renoveras i Luthagen.)

Puss!

1 kommentar:

Pokus sa...

Det måste ändå vara Seriösa vuxenpoäng att renovera köket ^^ Bra det låter som du har det bra :) Vi får la se till att ses nån gång. Kram