söndag 13 december 2009

Det här händer i mitt liv

Om 24 timmar ska vårt projektarbete in. Jag är klar. Men jag tycker inte om att behöva förlita mig på gruppmedlemmar också. Usch, mitt kontrollbehov är ack för stort.

Den här helgen har varit ledig i övrigt. Jag har varit tråkig mot Fredrik och det känns lite onödigt sådär nu när helgen snart är slut. Men jag är ju tjej, så jag kan ju tyvärr inte göra så mycket åt hur mitt humör styrs. (Jävligt ohållbar ursäkt, men ändå).

Jag har givetvis en arbetsveckas framför mig. Men den känns lockande. Tidiga mornar och sena kvällar till trots. Numera går jag hemifrån strax innan sju och kommer hem igen ungefär tolv timmar senare. Men jag gillar ändå att pendla. Metros och 18 minuters korsord och suduko underhåller.
Och på tisdag är det julfest med Sportbladet, kul att lära känna folket under mer avslappnade omständigheter. Dessutom jobbar jag min första helg. Blir spännande att se hur det är.

Nej nu ska jag finputsa och fortsätta titta på Vinterstudion.

Puss!

Inga kommentarer: