torsdag 7 februari 2008

Today...

06.00 Klockan ringer, upp och duscha!
06.45 Gå hemifrån, rusa till tåg
07.39 Tåg mot Stockholm
8.00 Får reda på att kvällens barnvaktning blivit inställt, synd!
08.45 Framme vid Stockholmsstadion, ohyes vart ligger Floragatan? Frågar folk, blir ledd åt helt fel håll
09.20 Äntligen framme vid bion, bara 20 minuter för sen, men Morgan Pålsson förstår man snart
11.11 Tåg hem till Uppsala
12.00 Låna dator på Word, skirv ut information som behövs till betalning av högskoleprov
12.15 Svensk Kassaservice here we come!
13.00 I skolan, åh Anders bebis är här!
13.15 Tatueringsmotiv bestämt!!
13.30-14.45 Leka med Ale och brainstorma lite med Virve

My day this far. Jag har hunnit med mycket. Jag gillar konceptet att gå på bio istället för att gå i skolan. Speciellt när man går själv också på gratis pressvisning.
Högskoleprovet är en grej, minst sagt, men nu är jag anmäld och 5 april gäller det!
Ale måste vara den sötaste unge som någonsin satt sin fot på vår jord. Och nu behöver jag bara skriva ihop en biorecension och börja på en geografiartikel.

Puss!

2 kommentarer:

Michaela Rosendal sa...

Hur hinner du med allt? Jahaja, ska du taturera dig, när då och vad blir det för något?

Tessguss sa...

det är bara att göra, hinner jag så hinner jag :P jag har inte bokat tid än men jag har bestämt mig för en körsbärsblomma typ, inspirerad av disneys Mulan :)