torsdag 21 februari 2008

Sportlov!

Lov har pågått i fyra dagar och snart är det slut. Bara en helg kvar.
Vad har gjorts? Inte så mycket, jobbade hela helgen, träffat Lottan och Nils, fotosession med Karin (modellkollega) och Jennifer (fotograf), tränat och idag så jobbas det igen.
Imorgon ska det chillas med massa trevligt folk hemma hos Jennifer sne får vi se vad helgen bjuder på. Det skulle först ha rests bort till Mys sommarstuga men ön en gång rann det ut i sanden.
Något jag har gjort alla dagar på lovet är att titta på Våra bästa år. Shit vad man fastnar och det är helt sinnessjukt, Marlena är seriemödaren! Jag undrar hur många hon kommer hinna döda innan hon blir avslöjad...

Sitter här på EP och har inte så mycket att göra, ska bara vänta in en massa texter och resultat från TT som jag sedan ska lägga in. Det är roligt hur gubbarna daltar med mig och tror att jag inte kan nånting, men det är bara att låta dem hålla på som de vill, nicka och le! De är ju söta i vilket fall. Chefredaktören tyckte om min "debut" som han kallade det, även fast jag skrivit ganska mycket redan, men det var min "debut" som fast anställd. Jag blev glad.
Ska kanske gå och kolla om det kommit något nytt de senaste tio minuterna.

Puss!

Inga kommentarer: