fredag 1 februari 2008

Hurra hurra hurra

Hur vet man att en blondin har suttit och skrivit framför datorn?
Det är tipex på skärmen!

Chippmunkar är något som jag har hört om men som jag helt ärligt inte vet vad det är. Jag gillar ordet dock, det får mig att tänka på munkar och barnprogrammet Hajk: Chipp å välkomna till Hajk!

Karin min kära klasskamrat är nog en av de sexigaste tjejer jag har träffat. Hennes blonda lockar och stora ögon förtrollar en. Hon lyckas förföra många pojkar och det är verkligen inte konstigt, skulle jag vara pojk skulle jag kedja fast mig vid hennes dörr bara för att få se henne och förhoppningsvis få en blick tillbaka.

Det där kändes som logiska saker att skriva om, eller hur? Ibland får man helt enkelt tillfredställa sina vänners önskemål.
Jag har funderat på detta inlägg ganska länge eftersom att det är något speciellt med just detta inlägg. Vad ska man skriva i sitt 100:de inlägg liksom? Kanske att det är inlägg nummer 100 kanske!!

100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100

Puss!

2 kommentarer:

mia sa...

grattis!

Anonym sa...

wooohooo! nice med hundra inlägg liksom:D
pusspuss!