onsdag 30 januari 2008

Charlotta

Ett inlägg tillägnat en gammal vän. Min bästa vän. En av mina äldsta vänner. Det var nu typ två veckor sedan vi sågs senast och det känns som jättelängesen. Därför är det dags att idag ta igen lite tid. Det känns som att det finns mycket att ta igen. Just de här två veckorna har det hänt en del som jag vill dela med mig av med henne. Vi ska äta sushi, det blir spännande, första gången på riktigt för min del.

Fick information från ovannämda att Matilda från mitt högstadiegäng hittat en pojk. JAg är grymt glad för hennes skull!!
Det innebär att jag nu är ensam från högstadiegänget utan en partner. En aning jobbigt kanske. Inte jobbigt som så att jag behöver en pojkvän, mera jobbigt att mina vänner kommer uppmana mig till att hitta en pojkvän. Men den diskussionen har jag redan tagit fler gånger och kommer kunna fortsätta göra det.

Puss!

Inga kommentarer: