måndag 21 januari 2008

Radio

En historieuppgift... Ett radioprogram om 90-talet. Kändes väldigt historiskt må jag säga. Men idag redovisades det i alla fall. En rolig form av redovisning i alla fall med radioteater. Det klockrenaste av allas redovisningar var nog killarnas 60-tal. Skön reklam och diskussion om fri sexualitet.

Tanken är att jag ska en intervju idag, tror jag. Men jag vet inte var, hur eller när. Det kan bli spännande. Hoppas den blir av dock, så jobbigt att planera in nya saker.

Det här med värdelösa inlägg kändes plötsligt värt istället. Jag börjar närma mig 100 inlägg och dit vill man ju nå. Men i vilket fall så ska jag säga något viktigt med detta inlägg.
Don't worry, be happy!

Puss!

1 kommentar:

mia sa...

haha, i am the queen of onödiga inlägg. så du har inget att oroa dig för!
snart 100 förresten, spännande! :O