onsdag 30 januari 2008

Nu händer det grejer

Igår förändrades mitt liv en aning. Jag har fått jobb. 25 % tjänst på Enköpingspostens sportredaktion. Känns stabilt. Det var möte igår med chefredaktören. Jag gillar Tomaz, märk z:at! Han vill framstå som så jävla mycket läskigare än vad han är. Med det menar jag inte att han inte är läskig, han är helt förskräckligt läskig, har nog aldrig respekterat någon så mycket. Han gjorde tydligt för mig att jag måste skaffa körkort snart och prestera topp hela tiden. Pressen är stor och förväntningarna skyhöga, "vi tror på dig!" Jag blev informerad att jag nu inte kan leva ett liv som en vanlig 18-åring, vad det nu innebär?

Men han gillar mig, det märker jag på honom. Han gillar min "gryende bitchighet", tydligen framstår jag som lite bitchig.

Men det här blir kul och lönsamt, börjar på lördag.

Puss!

1 kommentar:

mia sa...

åh, grattis! :D