torsdag 10 januari 2008

Back to school

Sista andra dagen efter jullov ever! Läskigt, uppfriskande och fascinerande. Nu är man alltså extremt nära studenten och det riktiga livet. Snart försvinner tryggheten. Det går verkligen inte att förstå. Såg några personer som jag vet är äldre än mig och tänkte för mig själv: har de tagit studenten? Klart de har, det är ju du som gör det i år!

För att byta ämne totalt. Facebook. Också en fascinerande förekomst. En rolig förekomst. Man får kontakt med massa människor man träffat någon gång och massa människor som man aldrig träffat. Spännande liksom. Trådar som skapas som gör att man inte behöver slösa pengar på sms och man får reda på saker som kan vara bra att veta. Typ när ens studentskiva infaller. En skiva som jag förhoppningsvis får gå på.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart du ska gå! Projekt "låt Therese gå på sin egen skiva" ska snart invigas..

Tessguss sa...

ååh! jag ska börja ta tag i det själv också :)