onsdag 16 januari 2008

Tuesday's grey and wednesday too

Detta snuskiga väder! Ska det vara kallt ska det vara snö annars ska det vara varmt, så är det bara! Men vad kan man göra?

Varannan onsdag kommer det vara håla i fyra timmar, torsdagar och fredagar består och till fler hålor än lektioner. Känns värt!

Jag är äckligt trött. Det finns inget jag kan göra åt det heller. Jag försöker sova, jag sover, jag vilar men fortfarande den största kraftansträngningen jag gör om dagarna att gäspa.

Nu tänker jag klaga på att jag klagar. Jag hatar att klaga! Jag tycker man ska vara positiv, men man kan nog inte vara positiv hela tiden om man inte klagar. Då håller man ju allt jobbigt inom sig och det kommer man tillslut bli hysterisk.

Vi hoppar det där med att klaga och avrundar inlägget med något positivt. Jag har många fina vänner som jag borde lyfta fram oftare. Jag tycker om livet. Jag ska träna idag, det är kul. Det är närmare sommar än var det var igår.

Puss!

Inga kommentarer: