söndag 13 april 2008

Chill me Kjell

Idag är en lugn dag på jobbet. Verkligen inte mycket att göra alls. För att fördriva tiden har vi, jag och Kjell, åkt och tittat lite på flickfotboll som vi inte ens ska skriva om. Nu är det en del sport på tv som vi kan spendera tiden med att titta på och jag kan lägga ner tid på att skriva ett blogginlägg. Det är ganska skönt att ha en lugn dag efter en hektiskt vecka. Igår var första dagen den här veckan som jag kunde typ slappna av efter att ha tränat och pluggat psykologi, svenska och filosofi såklart.

Veckan som kommer, kommer även den att bli en aning hektisk, men vad skulle mitt liv vara utan aktiviteter. På måndag är det utbildning med Sirius, på tisdag är det föreläsningsdag i skolan, på onsdag blir det psykologiprov som jag missade i fredags och övningskörning också. På torsdag blir det mest troligt jobb, kanske en ledig fredag, sen blir det lördag och söndag med mina barn som jag kallar dem. Men en shoppingdag i Stockholm med folk som kommer från hela världen är i alla fall ett faktum på lördag, förhoppningsvis får jag hänga med till Mariefred på söndagen också och umgås med mina vänner. Dessa folk och vänner är i Sverige och är engagerade i ett pris/projekt som handlar om barnets rättigheter som jag också engagerar mig i, bara så att ni som inte vet, nu vet.

Puss!

Inga kommentarer: