fredag 4 april 2008

Högskoleprovet och annat spännande

Imorgon är det högskoleprov, prov från 8.30 till 16.30, det blir kul och väldigt utmattande. Massa mat ska inhandlas idag med mor min som jag inte träffat på två veckor. När man väl bor i stan själv så blir man kvar i stan själv.

Nu sitter vi ett favoritgrupprummet med alla sköna stolar. Tony var precis på besök och erkände att han läser alla elevers bloggar och att han och en älskarinna en gång var i en kyra i Eriksberg. Vad man ska tro på och inte tro på i detta fall, för som oftast när man pratar med Tony måste sålla lite på det han säger, så tror jag att jag tror på blogggrejen men älskarinnan är jag inte lika säker på.
Men i alla fall så är http://hundradagartillfrihet.blogg.se uppdaterad. Jag tänker inte göra reklam för den i varje inlägg jag skriver men jag tänker nämna den med lite jämna mellanrum, den ska bli poppis så kommentera en massa också. Om ni inte pallar att kommentera här så kommentera där!

Puss!

Inga kommentarer: