tisdag 16 oktober 2007

En dålig dag

Igår var en extremt dålig dag. Igår var dagen som liksom blev droppen. Utan någon egentlig anledning. Jag har varit på väg in i en "nereperiod" länge och igår var det dags. Får tillbaka ett prov, det tredje provet på raken som jag tycker att jag har underpresterat på, ingen big deal det heller egentligen men jag är trött på att underprestera.
Igår uppfylldes jag av allt jag faktiskt har att göra och inser att det här med ett liv inte är så aktuellt just nu. Det konstiga är att jag har vetat det länge, men jag har bara skjutit bort det och nu kom det tillbaka till mig.
Dessutom började mor min prata om min framtid och då blir man medveten om att man faktiskt nästa år slängs ut i ovissheten.
På kvällen förbättrades läget dock lite grann. Åkte till Sthlm för att se på lite film om Västsahara och fick då se en film med Hassana, en av mina favoritpojkar på det här jordklotet.
Idag är det dags att ta tag i mig själv, inte deppa och dessutom plugga som att jag inte visste något annat, underpresationer är historia, steg ett är geografiprovet! (ve och fasa)

Puss!

Inga kommentarer: