torsdag 18 oktober 2007

Fucking geografi och allt annat!

Nu ska jag upprätthålla mitt påstående igår att jag ska ta tag i bloggen. Det betyder att det bloggen kommer att fyllas med massa typ värdelösa inlägg men det tycker folk säkert är skitkul att läsa eftersom att jag tycker att vädelösa inlägg är roliga att skriva. Sen är det en alldeles utmärkt ursäkt till att inte göra det man borde. Men nu har vi haft en lång rast och jag har utfört allt som jag hade tänkt mig, förutom att prata med rektor Olle. Det får jag ta snart.

Det är fucking geografiprov snart och det kommer ju att gå bra.. eller inte! Men helst borde det gå bra för att jag ska få det betyg som jag vill. Men big shit! Folket spelar pacman/jetman och jag skriver blogg, precis vad man ska göra inför ett prov som man vill prestera på.

Sandra håller på att bli galen!
"Han stiger ju inte ordentligt!"
Hon är engagerad i jetman.

Puss!

1 kommentar:

mia sa...

hihi, engagerade gänget. jag äger sandra på jetman iaf. det är ju skönt.
på naturkunskapen imorse: "du, jag har celler ändå. titta, det är de som ser ut som en liten gruppbostad där i mitten." sandra får till sina citat fint ibland. :)