onsdag 17 oktober 2007

Magnus Uggla och Alicia Keys

Nu blev jag enormt inspirerad att ta tag i bloggen och blogga väldigt mycket oftare. Jag har nämligen spanat in Magnus Ugglas blogg och han bloggar flera gånger om dagen och det är enorm underhållning när man inte har något att göra.
Prestationsångest är det som jag just nu försöker trycka bort, till exempel med hjälp av Uggla-bloggen. Sen har jag hittar låten som kommer ta mig igenom den här sunkperioden, No one med Alicia Keys. Har inte tokdiggat henne speciellt mycket förut men den här låten är amazing! Varje gång jag har en down-period så behöver jag en låt som tar mig igenom den och den här down-perioden har då fått äran att ha No one som sin låt. (Har nu lyssnat på den tre gånger på raken och jag känner att det behövs en till)

Puss!

Inga kommentarer: