söndag 28 oktober 2007

En helg, en fest, ett lov, ett pm, ett prov, en krönika

En helg har passerat. Mycket innebandy har jag tittat på. Min bror är en talang och kommer bli stor inom innebandyn. Det säger jag inte bara som storasyster. Han hittar ytor som ingen annan, han har grym spelförståelse, enormt skott. Jag är stolt!
Helgen innebar också en fest. Anna som fyllt 18 (grattis) hade ferre i storvillan. Lyckat tycker jag det var. Nästa fest är på onsdag då jag och Karin har värsta utklädningsplanerna på gång.

Nu är det höstlov. Enormt skönt men jag har tyvärr en del skolsaker att göra. Främst är folkmords-PM:et, sen är det ett tyskaprov och sen längre krönika. Men jag har lagt upp en bra planering som ska funka hoppas jag. Som även kommer att ge mig möjlighet att vila också. För sliten är man helt klart.

Sen bara ett låttips, min absoluta favorit just nu är Apologize av The Republic och Timbaland, så har någon den kan man gärna skicka den till mig :)

Puss!

Inga kommentarer: