onsdag 24 oktober 2007

Vad??

Vad vill jag säga idag då? Vill jag säga något idag?
Jag har hela dagen gått omkring och inte haft några åsikter, inga åsikter alls, trots att jag behövde en väldigt mycket. Hittade en nu på kvällen, men vet inte om jag är riktigt nöjd. För er som är intresserade är åsikten till en krönika.

Har jag något att säga idag?
Satt hela eftermiddagen med skoltidningen och den blev nästan helt klar(vaktis är snäll som låter oss stanna 45 minuter efter skolan stängs). Bara innehållsförteckning kvar och sen trycks den imorgon. Och ack så snygg den blir!

Vad händer?
Min syster pratar med någon i telefon. De har pratat länge och hon vill inte säga vem det är. Hon har på senaste tiden klagat på att hon smsar mer än förr och msn är i nuläget livsviktigt för henne. Kan det vara så att det är en pojke involverad? Hon växer upp så fort...

Vem vill läsa det jag har att säga idag?
Jag fick tillbaka fucking geografiprovet och det var VG och jag har aldrig varit så nöjd över ett VG.

Vad händer inom den snaraste framtiden?
Borde gå och sova för att ladda om inför morgondagens tryck och dessutom den långlånga skoldagen som slutar 16.35. Det blir motigare och motigare att gå upp på morgonen. Men imorgon kommer den nya soffan hem hit. Det blir spännande

Vad ska man avsluta det här inlägget med?
Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser din blogg tessi!! så skriv på!!
men vad spännande att din syrra har skaffat sig en flamma!! du får snoka lite;P
puss<3