lördag 20 oktober 2007

Eva&Adam, städ, be my guest och inget party

Åh! Syster min tittar på gamla avsnitt av Eva&Adam och ack så notalgiskt. Jag började nästan gråta när introt satte igång. Det måste vara mycket hormoner som spökar inom mig den här veckan. Det är extremt jobbigt men lite spännande också. Tänk så tråkigt allt skulle vara om man bara gick omkring och kände samma sak hela tiden.
Mitt engelska tal är typ lite mer än hälften färdigt. Har ett annat mission idag och det är att storstäda rummet och jag har väl börjat lite smått.

Snacka om att jag var sliten i alla fall. Jag gick och la mig halv tolv igår och sov till halv elva imorse utan att vakna en enda gång. Det är rekord för min del kan jag säga er.
Och därför sitter jag här fortfarande i pyjamas tre på eftermiddagen och väntar på att någon ska erbjuda mig ett party. Tråkigaste lördagen måste fulländas med pyjamas hela dagen.
Hoppet är inte övergivet än, men väldigt snart och därför måste jag städa och skriva lite andra viktiga saker. Återkommer om kvällsplanerna ändras (hoppas, hoppas, hoppas)

Puss!

Inga kommentarer: