söndag 11 maj 2008

En vecka

Blogga borde jag göra oftare, så är det bara! Jag älskar att blogga, varför tar jag mig inte tid och gör det? Det rinner helt enkelt ut i sanden. Men nu åstadkommer jag ett inlägg i alla fall där jag kanske lite snabbt kan sammanfatta min vecka.
I måndags jobbade jag som sagt. I tisdags var det Dagsverke Rosendal så jag jobbade på Studenternas för att tjäna in lite pengar till Bangladesh. Det var faktiskt väldigt roligt att inventera kioskerna ihop med Affe, snällare gubbe går nog inte att hitta. Han erbjöd mig jobb och även fast jag redan jobbar större delen av sommaren kunde jag inte säga nej, måste bara komma ihåg att ringa honom också.
Vad hände i onsdags? Jag skrev en massa filosofi, filosofi är lite vad livet är färgat av i dessa dagar, men nu är i alla fall hemskrivningen inlämnad. Sen kom solen och jag satt ute större delen av torsdagseftermiddagen och bara njöt. Det blev fredag och jag träffade Charlotta, long time no see, men nu äntligen, vi åt pizza och chips i vilket fall. Lördag var det en massa sol igen så en promenad till Stenhagen för att titta på lite fotboll och steka lite kändes helt underbart (ibland älskar jag mitt jobb!) Efter det spelades det minigolf med Micke och jag är riktigt usel på minigolf minsann, men det var kul! Sen knallade vi hem till mig och tittade på Glasklart, Sing-a-long och hockey.
Nu sitter jag här fortfarande lite rödbränd om ryggen och ska jobba, men vart är Kjell? Jag kan inte ta för mig något innan han kommer, jag kan ringa Rune B men det har jag redan gjort och han svarar inte och jag skulle kunna fixa lite med resultaten. Resultat kan jag ta nu i och för sig, så vi hörs när vi hörs.

Puss!

1 kommentar:

Unknown sa...

Å, coolt att du hängde i mitt hoodd!