måndag 31 augusti 2009

Barnpassning nästa?

En ledig men aktiv dag. Träning, kinabuffé och fönstershopping med Sudi. Och lite arbetssök på det.

Första natten på hemmaplan på drygt en vecka. Det börjar tryta med rena underkläder igen. Bokat in tvättid i Vänge på onsdag. Då jag även ska iväg på Make Up Store-jippo kom jag på nu! Men jag borde hinna med en tvätt innan dess.
Annars är veckan rätt sysslolös. Eller egentligen inte. Imorgon är väldigt uppbokad. Och jag har bestämt mig för att köpa ett simkort på Centralbadet. Jag har blivit väldigt motiverad till att börja simma helt plötsligt.

Jag kommer att somna tidigt ikväll. Jag ursäktar för ett ostrukturerat inlägg. Men så blir det ibland. Jag avslutar med någon klämmig bild som jag nu bläddrar fram helt spontant.

Puss!

1 kommentar:

sandra sa...

åh då kan vi ju simma tillsammans, du jag julia och patte!