lördag 15 augusti 2009

Ett sketet inlägg

Jag förstår att ni alla undrar om jag lever. Här får ni beviset på det.
Att jag inte bloggar har att göra med att jag denna vecka faktiskt inte har haft tid.
Ett sketet blogginlägg kan man tycka att man ska hinna skriva, så nu tog jag mig tid.
Sen senast har jag:
  • Jobbat på hemtjänsten och varit på fotboll med Fredrik.
  • Hängt på Arlanda och umgåtts med folk från hela vida världen.
  • Tvättat, träffat pappas sida av släkten, fått besök av mormor och hämtat mamma och syster på Arlanda.

Jag har även blivit av med jobbet på tidningen i Enköping. Skickat uppdaterade CV till UNT och Aftonbladet. Rent ekonomiskt behövs det ett till jobb hur som helst, så nu hålls ögonen öppna. Men jag vill verkligen fortsätta skriva. Jag ska nog söka någon annan kurs på universitetet också. Restplatser på någon lattjo kurs hoppas jag att det finns. Men den här helgen blir det alltså sista helgen på EP och sen ska jag umgås lite mer med folk från hela världen.

Nästa vecka pratar vi hets igen. Måndag: Jobba hemtjänst 7.30-16.00, Tisdag: Jobba hemtjänst 7.30-12.00 därefter Gröna Lund (?), Onsdag: Jobba hemtjänst 7.30-12.00 därefter tona håret innan jag åker på ett styrelsemöte med Barnens Värld i Stockholm, Torsdag: Jobba hemtjänst 7.30-16.00 därefter iordningfixande och fördrink inför STOCKENPREMIÄREN!, Fredag: Ledig och bakis!, Lördag: Jobba hemtjänst 7.30-16.00, Söndag: Ledig, än så länge.

Någongång ska jag ta tag i träningen och bli av med de två extra kilona som den tuffa EP-perioden givit mig under sommaren. Och för att fixa till min trötthet. Jag känner ju att jag måste äta bättre och träna! Jag vet hur mycket bättre jag mår och hur mycket mer energi jag får. (Omedvetet rim) Just nu är jag en zombie och det gillar vi inte! Men det löser sig, som Timbuk skulle säga.

Puss!

1 kommentar:

ulrika sa...

tråkigt med enköpingsjobbet varför blev du av med det? :/