lördag 22 augusti 2009

Lights will guide you

Det finns nackdelar med att vara hemma för sällan. I alla fall om man glömt att slänga en kompostpåse... Mellan måndag och torsdag var jag inte hemma. På torsdagen välkomnade en STOR svärm bananflugor mig. Usch säger jag bara! Men nu har jag besprutat mitt kök och förhoppningsvis är de borta snart.

Annars har jag tyckt om att inte vara hemma. :)

Idag är det hemmakväll. Somnade på soffan halv tio igår typ. Helt slutkörd. Nu måste jag samla på mig lite energi så jag kan vara ett trevligt, piggt sällskap igen. Och tröttheten går givetvis att koppla samman med mycket jobb och dåliga matvanor. Så har hela sommaren sett ut, klart att det ger effekt. Så nu skärper vi oss! Ni vet hur jag funkar, jag måste bestämma mig. Inte bara bestämma mig, utan bestämma, bestämma mig. På riktigt. Så nu är jag bestämd.
Börjar med att dippa grönsaker ikväll.
Och imorgon är jag ledig. Alltså sömn- och tränings-möjligheter!

Puss!

Inga kommentarer: