söndag 30 augusti 2009

Kung Fu Fighting

56 timmar har jag jobbat på tidningen den här månaden. Det blir en bra lön i september också. Men jag börjar oroa mig för oktober. Hur mycket frilansuppdrag kommer jag att få? Ingen vet. Frågan är om jag ska försöka söka mig ett till jobb. Kanske erbjuda frilansuppdrag på andra tidningar också. Eller typ dagis. För att få en konstrast mot hemtjänsten.
Imorgon är jag ledig! Alltså helt ledig. Över en vecka sen senast. Träna kan ju vara bra att göra.
Och läsa Män som hatar kvinnor. Bra bok. Som dessutom måste läsas innan jag tillåts att se filmen. Så det är bara att njuta och plöja igenom.

Två timmar över på jobbet utan något att göra. Spännande. Nja. Men Finnkampen var kul. Och när jag kommer hem får jag varma mackor!

Puss!

1 kommentar:

Unknown sa...

Böckerna blir bara bättre enligt mig. Har du dem inte kan du få låna de båda av mig.

Gud vad jag kommenterar din blogg idag. Märks det att jag inte har något liv? :(. Ha.

Hoppas du mår bra, har det bra och att vi hinner talas vid. Spring inte på mig på Snerikes, utan någonstans där vi kan prata lite!

Hej hopp!