fredag 25 september 2009

Free Friday

Åh vad jag älskar att ha sovmorgon! Det behöver jag inte bre ut något mer om. Alla älskar att ha sovmorgon.
Dagen idag är chill, men ändå fylld med aktiviteter. Men avslappnade aktiviteter.
Lite shopping ska självklart avklaras nu när lönen ramlat in. Kanske något till ikväll, då det blir utgång (en lugn sådan då jag jobbar imorgon). Kanske en stor, stickad kofta. Har en massa rabatter som jag kan använda i alla fall. Så det gillar vi.
Imorgon ska jag och Fredrik äntligen komma iväg på bio. Det har vi pratat om ungefär sen vi träffades. Vilken film borde man se?
Vilka tråkiga mainstream-inlägg jag skriver just nu. Men jag tror tyvärr inte att det händer något anmärkningsvärt. Och vad drygt för er alla att jag nu tänkte ladda upp en bild till på mig och Fredrik. Lite fjantigt känns det kanske. Men det skiter jag i!

Lite mindre slitna. :) Men bara lite. (Alltid Photo Booth)

Puss!

3 kommentarer:

Malin Beschorner sa...

Flickan som lekte med elden!

ulrika sa...

the ugly truth!!!!!!!!!!!!

Unknown sa...

Fina ni är :).