tisdag 15 september 2009

Om man får vara som man é

Ligga i sängen och titta på Barnkanalen. Perfekt uppladdning inför ett långt kvällspass på hemtjänsten. Det som såg ut som en ekonomisk kris har börjat styra upp sig. Till viss del i alla fall.
Jag tycker inte om att jobba kväll dock. Inte på hemtjänsten. Det känns som att det är mycket mer jobb då. Men cash is king!

Två festtillfällen börjar arta sig om man ska se på den aspekten i mitt liv också. På lördag får Velvet på V-dala en chans. Asha Ali (nya Saabreklamen - http://www.youtube.com/watch?v=sCHOTqm8VsQ) är där och spelar. Stört bra reklam och stört bra låt. Bra artist i helhet!
Sen är det ju löningsfredag nästa vecka! Jag och Sudi har lite planer. Och nu även jag och Anna. Kan blir kaosartat bra!

Finns det några andra aspekter i mitt liv som känns ouppdaterade? För egen del så har jag inte stenkoll på Enköpings-Posten. Ska försöka få det nu, eftersom de själva inte är tillräckligt duktiga på att styra upp det.

Det var det. Nu ska jag äta upp lite matrester och bädda sängen.

Puss!

Inga kommentarer: