torsdag 10 september 2009

Mixed tape

Vet inte om jag är utarbetad eller om jag är sjuk. Hur som haver så är jag förbannat trött. Igår sket jag i simningen och gick hem och sov två timmar istället. Jag brukar verkligen inte kunna sova på dagarna sådär men igår var det inga problem.

Men sen var det fotboll. Pinsam match. Mer orkar jag verkligen inte skriva. Vad gick fel liksom? Visst, tre viktiga poäng, men Malta förtjänade faktiskt en poäng, om jag får säga mitt. Och det får jag, eftersom det är min blogg. Hehe.

Jobbfronten känns lite spännande just nu. Jag får inga pass på hemtjänsten och när jag försöker ringa kan inte "numret nås från denna telefon". Kanske inte är menat att jag ska jobba där längre? Åh vad jag vill att någon av de som jag har sökt till ska höra av sig. Jag behöver lite cash. Och jag måste lösa EP-problemet med de förbannade tabellerna, som de tycker att jag ska göra.
Just nu hittar jag ingen snabb, lätt lösning, i alla fall inte som jag kan styra upp själv.

Snart är det helg igen. Det är Kulturnatten på lördag. En dag som jag och mina vänner alltid försökt utnyttja för att vara kulturella och inte fulla som alla andra småglin. Årets Kulturnatt har ännu inga påbörjade planer men det kommer väl. Spontant brukar vara bra och jag vet att Virve ska läsa dikter någonstans. Lyssna på henne är ju givet.

Nu har jag krystat ut mig ett sånt där osammanhängande inlägg igen. Men nu har ni koll på mitt liv för stunden. Återkommer när något annat spännande händer. Jag vill ha spännande analyser att ge.

Puss!

Inga kommentarer: