söndag 27 september 2009

Memory road

Jag vill ju inte bryta på traditionerna. Jag skriver ju alltid blogg när jag jobbar i Enköping. Visar det att jag oftast har det ganska lugnt om dagarna här? Jag tror det. Men jag klagar inte.
Det är kul att hålla sig uppdaterad om sporten i Enköping. Det är ändå den jag har levt med under typ en treårsperiod. Det är lite stört. Jag gjorde praktik på EP för snart tre år sedan. Fatta hur tiden går! För ett och ett halvt år sedan tog vi studenten. Jag kan fortfarande vissa dagar tro att jag går på Rosendalsgymnasiet. Senast imorse benämndes mina gamla lärare som "mina lärare", som att de fortfarande idag är mina lärare. Men så kan det vara.

Jag har en helt tom vecka framför mig. Men så brukar det se ut på söndagarna. Sen ramlar det in grejer eftersom. Hoppas att nästa vecka inte är ett undantag. Då börjar ju liksom en ny månad, en ny vända och nya kraftansträngningar för att klara ekonomin. Men jag njuter av livet i alla fall.

Puss!

2 kommentarer:

ulrika sa...

nu har jag ledsnat på att läsa detta inlägg - UPPDATERING tack!! :) PUSSSSSSSSSSSSSSS <3

ulrika sa...

en vecka sedan du sist bloggade nu!!! :-o