söndag 6 september 2009

Jag ber om ursäkt

Virve är upprörd. Jag vill inte att Virve ska vara upprörd. Hon hävdar att jag har slutat blogga på grund av Fredrik. Delvis är det sant. Lite uppfylld av att baka pajer i alla dess former, titta på fotboll och True Blood och bara umgås den lilla tid vi får över till varandra.
Men min blogginaktivitet kan inte bara skyllas på Fredrik.
Samtliga kvällar denna vecka har jag inte varit hemma (hos Fredrik) före klockan åtta. Förutom i fredags och igår. Men i fredags och igår var det fullt upp med bland annat Malin och fotboll med Charlotta och Nils. (Väldigt trevlig fotbollskväll tycker jag!) Och Zlatan gjorde mål i sista sekunden.
Jobb, tvätt, simning, företagsmöten, Make Up-store-event, Barnens Värld-presentationer. Life's busy.
Men jag mår bra, uppenbarligen. Simningen gör att jag känner mig starkare. Jobb ger mig pengar. (Även om det för stunden ser lite oklart ut) Frilansar på EP idag igen. They need me, verkar det som. Fredrik gör mig glad. Svårare än så är det inte.
Men Virve, en nationsöl (eller annan dryck) tycker jag att vi klämmer in i veckan om inte för mycket oförutsatt dyker upp.

Puss!

1 kommentar:

Pokus sa...

Hihi, nu är nöjd ^^
klart jag förstår att du gör en massa annat också men du får ju inte sluta blogga om det!! Eller..jo, det får du..men det blir ju så tråkigt :P