fredag 10 september 2010

Jag hittar i Norrköping!

Riktigt nöjd är jag. Jag kan numera hitta helt själv i Norrköping, och det efter att ha varit här typ tre gånger. Okej, det är inte stort, men ändå. Jag är självgående.

För några minuter sedan skämde jag ut mig för lite kollegor när jag skickade iväg ett falskt tips då en gammal kollega lurade i mig något och sen erkänner att det var ett skämt, efter att jag skickat i väg tipset. Ibland jobbar man lite för snabbt. Pinsamt! Då har man trovärdiga källor liksom...

Nu sitter jag själv i Karins lägenhet, jag tog ett spontan besök hit till Norrköping by the way. Men Karin ska servera lite nu på kvällen innan vi två kan börja supa tillsammans. Så nu sitter jag här och försöker underhålla mig själv.

Usch, nu ska jag skämmas lite för mitt falska tips ett tag.

Inga kommentarer: