måndag 13 september 2010

Stad i ljus för i helvete!

Jag har haft en fantastisk helg i Norrköping. Det är alltid lika kul att se Karin, och det är väldigt kul att ta del av hennes nya liv, så man inte känner sig utesluten liksom. :)
OCH i Norrköping avslutar man krogen sina nätter med Stad i ljus, bättre kan det inte bli!

Vi har varit onyttiga till det extrema.
Därav tar jag tag i livet i dag. Ska spinna lite, sen laga en fräsch kycklinggryta. Den ni!
Jag har inte lagat mat på sjukligt länge!

Har lagt massvis på mitt 1500-bitarspussel under dagen och det börjar arta sig. Pusslet får nog några timmar i morgon också.
Förtidsrösta ingick också i dagens plan. Ska väl försöka pallra mig iväg snart.
Jag bävar dock för spöregn...

1 kommentar:

karin sa...

Helgen har varit toppenbra!!!!!:D och tycker lika mkt om att träffa dig och att du tar del av mitt norrköpingsliv!!:D <3
haha jag ska träna massa idag för att ta igen alla dessa kalorier vi slukat i oss xD