onsdag 1 december 2010

Blottar sig – i direktsändning

Tredje gången på tre dagar som jag försöker påbörja ett blogginlägg. Vi får se om jag lyckas slutfölja det denna gång.

Jag har jobbat lite. I dag har jobbat blandat webb och papper. Första gången på papper där det är en helt annan stress. En trevligare stress. Åtminstone i dag när det är ganska lugnt och när det är massvis med reportrar inne.

Jag är trött. Och jag är fortsatt taggad på julen. Men än finns det massvis med julklappar att ordna. Jag blir därmed lite stressad.

Prick en månad kvar till Brasilien och jag börjar bekymra mig för vissa saker. Men jag ska göra mitt bästa för att inte bekymra mig. Bekymra sig är jobbigt. Alldeles för jobbigt för att jag ska orka bry mig. Fast jag bryr mig, oftast för mycket, om för mycket. Men så är det.

Som ni kanske listat ut har rubriken med ingenting att göra. Jag har precis skrivit en text på Sportbladet.se med den rubriken, men till bloggen ville jag bara ha en kul rubrik. Så enjoy.

Inga kommentarer: