fredag 3 december 2010

Djupare dopp i grytan

Jag vill inte skriva om vad jag ska göra. Jag vill skriva något bra. Jag vill skriva något som fångar läsaren.
Det känns som att jag glömmer något. Något väldigt viktigt. Jag har börjat drömma om Brasilien och hur jag glömmer att titta på allt som jag vill se där.
Första tecknet på resfeber. Men det jag har kvar att göra är att ta en till Hepatit B-spruta, och köpa en kolera-dryck. Sen ska jag ha storhandling på apoteket, växla pengar och hitta presenter till mina två värdfamiljer. Det borde vara det som är kvar. Men jag glömmer något. Vad? Försäkringspapper! Jag måste fixa försäkringspapper! Det här är ett bra forum att spekulera med sig själv, men ingen underhållande läsning.

Är det okej att ligga till sängs till tidigast 14.00? Jag känner mig som en passiv jävel. Men jag måste vila när jag har chansen, eller hur?
Nu kom jag på vad jag har glömt! JULKALENDERN! Jag måste titta på julkalendern!
Ja, det blev inte mycket vettigt i det här inlägget. Puss på er!

Inga kommentarer: