onsdag 8 december 2010

Låt ingen trampa på dig

Jag fryser, har ont i huvudet och ont i ryggen. Stundtals mår jag även illa. Och jag är trött.
Det är synd om mig. Men jag kan inte bli liggandes i sängen för länge, då får jag mer ont i ryggen.
Dessutom ska jag träffa Malin ganska snart så det är läge att rycka upp sig.

Jag börjar bli ganska trött på vardagslunken även om den är bekväm. Men denna tristess gör att jag allt mer flitigt engagerar mig i löjliga tv-program. Våra bästa år har varit min serie i drygt ett år nu. Och nu är fan Paradise Hotel höjdpunkten på dagen. Speciellt när Jean-Pierre är tillbaka. Jag har tittat på serien hela tiden, men man märker ju hur sjukt mycket mer underhållande det blir med JP. Helt crazy. Och det är nästan mer crazy att jag blir så engagerad, menmen.

Men det är ju lite mindre vardagslunk nu med tanke på juletider. Jag köpte sista julklappen i går, kan bli kompletteringar, men grunden är helt klar i alla fall. I morgon blir det mer julbak och nästa vecka är det julbord med Sportbladet. Kanske ger mig i kast och köper en gran nästa vecka också, så att alla julklappar har någonstans att ta vägen.

Inga kommentarer: