söndag 13 mars 2011

Tjock och olycklig

I dag känner jag mig tjock och deprimerad.
Oklart varför.
En typisk jag-är-bakis-ångest-känsla.
Utan att ha druckit. Jag har inte förtärt alkohol på hela veckan. Så hur kommer detta sig?
Jag måste få igång träningen tror jag. Men jag har ju en sån sjukt skum förkylning som inte ger med mig.

Men Eric Saade vann. Jag vill gifta mig med Eric Saade, eller nja, han kanske inte är giftermålsmaterial, men jag vill hänga med Eric Saade under en kväll eller två. (FJORTISVARNING)

Men då ska jag inte känna mig tjock och deprimerad. Då är man nog inte så attraktiv för Eric Saade. Eller hur?
Nya träningsmålet. Om jag någongång springer på Eric Saade så måste jag vara vältränad. Man vet aldrig när det händer så det är bäst att vara vältränad hela tiden. Eller hur?
Men först äter vi lite Marabou polka och chokladbollar.

Inga kommentarer: