tisdag 15 mars 2011

Mer åt det positiva hållet

Okej, vi kör en uppföljning på mitt deppinlägg i söndags.
Kom ihåg att det var söndag.
Nu har det gått två dagar och jag har bestämt mig för att göra något åt tjockiskänslan.
Från och med 13.00 i går till 18.00 nästa fredag (den 25:e) är det inget snacks som gäller för mig.
Har klarat mig igenom dagen i dag utan problem.
Dessutom har jag planerat in träning varje dag förutom lördag. I går gymmade jag och i dag simmade jag. Mina brasilianska kilon ska fanimej bort nu.

Och jag tror att jag är kär i mitt jobb. Jag trivs som tusan här. Samtliga kollegor är trevliga och jag älskar att ha flera arbetsuppgifter. (Kan hända att jag redan skrivit detta).
På söndag får jag gå på bandyfinalen innan jag börjar jobba. Underbart! Ser ut som att solen ska skina.
En av de bästa dagarna jag hade 2009 tror jag var när jag var på bandyfinalen. Ni kan läsa inlägget om det här.
Så, nu fick ni höra lite positivare toner. Skönt.

1 kommentar:

Pokus sa...

haha jag tycker du är lätt Galen som planerar träning alla dagar utom lördag men gillar samtidigt att när du gör ngt så gör du det ordentligt ^^ gurk- och morotsstänger är en hit och ett starkt tips I must say. var det bara godis eller inga sötsaker som gällde? jaja, kör hårt - bli inte anorektiskt bara, kan va himla fint med lite mull också :)